Wednesday, April 20, 2016

STEVIA - SKIM PELABURAN HARAM DAN PENIPU?

Adakah Stevia With Mineral edaran syarikat Waylife Sdn Bhd atau Waylife Global berkait dengan program atau skim pelaburan Stevia haram, penipu dan scam?. Soalan ini barangkali timbul dikalangan penduduk Malaysia yang pernah mendengar berita berkenaan hal ini beberapa tahun lepas.

Klik Skim Pelaburan Penanaman Stevia Haram untuk berita lanjut atau ke Laman SSM untuk maklumat mengenai penipuan Penanaman Stevia Syarikat MegaHerbs BioExtreme !

Waylife Sdn Bhd adalah syarikat berdaftar dan sah dan hanya mula beroperasi pada akhir tahun 2015 dan mengedarkan pelbagai jenis produk supplement kesihatan termasuklan Stevia Drop, pemanis terbaik tanpa kalori, pengganti gula pasir yang boleh memudaratkan untuk manfaat orang ramai terutamanya mereka yang bermasalah diabetes, penyakit jantung serta darah tinggi. Waylife sama sekali tidak mempunyai kaitan dalam apa jua bentuk dan ikatan dengan program atau syarikat yang dinyatakan di atas. 

Orang ramai yang perlukan maklumat lebih jelas tentang syarikat Waylife Sdn Bhd atau ingin mengunjungi Ibu Pejabat Waylife bagi mendapatkan gambaran lebih mendalam mengenai peluang peluang yang ada di Waylife Global, sila klik SINI !



No comments:

Post a Comment